Lecące w telewizji reklamy są w wielu wypadkach produktem przetworzonym. Chodzi tu o to, że jakiś reklamowy film jest tak naprawdę nakręcony jako podstawowy layout z dodanymi następnie lokalnymi elementami. Jest to szczególnie widoczne w kampaniach telewizyjnych piw. Nasze browary zazwyczaj nalezą do ogólnoświatowych firm, które zarządzają browarami od Nowej Zelandii przez Polskę a na Islandii kończąc. Wygląda to w ten sposób, że dla całej grupy tworzy się reklamę filmową z zieloną lub brązową butelką, która jednak zawsze pokazywana jest z daleko, lub trzymana w ten sposób by nie była widoczna etykieta. Natomiast specjalnie na określony rynek dodaje się wstawki z lokalna marką piwa. I tak na przykład grupa młodych ludzi bawi się przy piwie na dachu domu, a krótkie wstawki pokazują że chodzi o konkretne polskie piwo. Co ciekawe specjalista do spraw marketingu takiej grupy stara się robić tak, by tego typu ogólne reklamy nigdy nie leciały w pobliskich krajach i w tym samym czasie, co tworzy wrażenie, że dana reklama jest jedyna.
Tagi: agencje reklamowe, kierunek studiów, marketing, marketing branżowy, marketing praca, praca w marketingu, produkty premium, specjalista ds. marketingu