Działania marketingowe w dużej firmie to prawie strategie wojenne. Oczywiście te strategie mają trochę inne przebieg, niż konflikt zbrojny, ale cel pozostaje bez zmian. Trzeba pokonać konkurencję. Nikt nie wie o tym lepiej, niż specjalista marketingu. Budowanie strategii promowania firmy to zadanie dla całego działu marketingu. W mojej pracy każde wyzwanie nazywam zadaniem specjalnym, bo wymaga ode mnie naprawdę niecodziennych pomysłów i realizacji. Świeżość i kreatywność wszystkich specjalistów marketingowych w zespole pozwala na wychodzenie przed szereg i pozwala zdobywać nowych klientów, czy kontrahentów. Moje pomysły, chociaż często bywają trochę szalone to wbrew pozorom są przemyślane i muszą być skuteczne. Kampanie, które prowadzę muszą docierać do konkretnych odbiorców, dlatego staram się poznawać ludzi, do których chcę trafić. Fachowo nazywa się to badaniem rynku, ale ja wolę traktować to jako zawieranie nowych znajomości. Poznawanie odbiorcy usług lub użytkowników produktu pomaga w budowaniu dobrej promocji firmy
Tagi: praca w marketingu, praca w reklamie, specjaliści, specjalista ds. marketingu, specjalista marketingu