Marketing jest dziedziną wyjątkowo dynamiczną. Nie ma w zasadzie żadnych schematów pokazujących jak powinien zachować się odpowiedni marketingowiec. Zresztą specjalista do spraw marketingu jest w równej mierze ekonomistą co filozofem. Poznanie ludzkiej duszy musi być dla tych osób zadaniem niemal równie ważnym jak w innych zawodach podstawy twórcze. Dobry marketingowiec nigdy nie powinien opierać się na własnych przeświadczeniach. Są one zawsze niedopracowane, a odczucia jednostki nic nie znaczą w porównaniu do ogólnych wyników badań statystycznych. Zresztą często i te badania są niewłaściwe do zachowania się osoby w odpowiednim momencie. Szczególnie istotne jest to w czasie badań wyborczych, gdzie ludzie prawie nigdy nie przekazują w stu procentach swoich poglądów. Ma to wiele wspólnego z epoka totalitaryzmu, która nauczyła społeczeństwo polskie pewnej anonimowości. Tendencja filozofia tao, która przyszła na nasze ziemie ze strony Rosji, każe właśnie się nie wychylać ponad pewien poziom.
Tagi: marketing praca, praca w marketingu, praca w mediach, produkty premium