Każde wejście na rynek z nowym produktem lub usługą wiąże się zawsze z pewnym ryzykiem. Bark zainteresowania klienta ostatecznego zawsze wiąże się z klęska biznesową. Zaradzić temu może osoba taka jak specjalista do spraw marketingu. Powinna on wykonać pewien plan reklamy w oparciu o określony budżet i skierować go do zamierzonego klienta. Ma to znacznie w tym, iż przykładowo nie ma sensu reklamować zabawek w piśmie dla dorosłych. Tego typu przykładów jest więcej. W przypadku gdy ma się niewielki budżet należy podwójnie skupić się na dotarciu do konkretnych osób. Przykładem do tego założenia mogą być wszystkie małe, lokalne punkty usługowe, które z założenia nie powinny kierować swojej oferty poza określony obszar, gdyż i tak nie wykonają takiego zlecenia. Przestrzeganie takich podstawowych zasad w marketingu na pewno przyniesie pozytywne i oczekiwane przez wszystkich rezultaty. Jest także ważne, by specjaliści związani z marketingiem starali się pracować w możliwie szerokim i spójnym zespole.
Tagi: marketing praca, praca w marketingu, praca w mediach, praca w reklamie, praca zdalna, specjalista ds. marketingu
2 komentarze
Jola Jurczyk
Marketingowcy maja bardzo podobne cechy wspólne
Kalwirta ter
Nowy produkt daje sznase na prace dla marketingowca, który czasem zajmuje się wyłącznie jednym produktem.