Wejście na rynek z nowymi produktami usługami

co robi marketingowiec

Każde wejście na rynek z nowym produktem lub usługą wiąże się zawsze z pewnym ryzykiem. Bark zainteresowania klienta ostatecznego zawsze wiąże się z klęska biznesową. Zaradzić temu może osoba taka jak specjalista do spraw marketingu. Powinna on wykonać pewien plan reklamy w oparciu o określony budżet i skierować go do zamierzonego klienta. Ma to znacznie w tym, iż przykładowo nie ma sensu reklamować zabawek w piśmie dla dorosłych. Tego typu przykładów jest więcej. W przypadku gdy ma się niewielki budżet należy podwójnie skupić się na dotarciu do konkretnych osób. Przykładem do tego założenia mogą być wszystkie małe, lokalne punkty usługowe, które z założenia nie powinny kierować swojej oferty poza określony obszar, gdyż i tak nie wykonają takiego zlecenia. Przestrzeganie takich podstawowych zasad w marketingu na pewno przyniesie pozytywne i oczekiwane przez wszystkich rezultaty. Jest także ważne, by specjaliści związani z marketingiem starali się pracować w możliwie szerokim i spójnym zespole.

Tagi: , , , , ,

2 komentarze

Jola Jurczyk

14 stycznia, 2016

Marketingowcy maja bardzo podobne cechy wspólne

Kalwirta ter

14 stycznia, 2016

Nowy produkt daje sznase na prace dla marketingowca, który czasem zajmuje się wyłącznie jednym produktem.

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *