Dobry specjalista do spraw marketingu jest w stanie osiągnąć wyniki z każdą usługa, z każdym produktem. Wymagany jest jednak odpowiedni budżet. Brak pieniędzy jest największym wrogiem takiej pracy. Przecież nawet zwykła ulotka jest kosztem liczonym w stekach złotych. Przedsiębiorcy, którzy decydują się na tworzenie stanowisk takich jak specjaliści do spraw marketingu powinni wiedzieć, że są to jednostki, które przynoszą przede wszystkim straty, przynajmniej w początkowej formie działania. Zresztą ich sukces jest widoczny w całości a nigdy nie jednostkowo. Przecież dział marketingowy nic nie wytwarza. Coraz częściej się jednak zdarza, że mali przedsiębiorcy wyobrażają sobie, że marketingowiec to osoba taka sam jak handlowiec. Nie jest jednak nic bardziej mylnego. Handlowiec podpiera się praca marketingowca, ale od niego zależy sprzedaż produktu lub usługi. Natomiast marketingowiec jest swego rodzaju badaczem rynku i tworzeniem odpowiednich warunków pod sprzedaż, którą musi wykonać osoba na stanowisku handlowca.
Tagi: praca w marketingu, praca w reklamie, specjalista ds. marketingu, specjalista marketingu, zarobki w marketingu, zarobki w reklamie
Jeden komentarz
Celawiu
Zgadzam sie z autorem, traktowanie marketingowca jako handlowce jest złe