Artysta w agencji reklamowej

co robi marketingowiec

Malowanie na zwykłej kartce papieru jest o wiele łatwiejsze, niż tworzenie grafiki komputerowej. Jednak z łatwością osoba uzdolniona plastycznie przerzuca się na komputerowe rysunki. Precyzyjne ruchy myszką oraz umiejętność przestrzennej lokalizacji sprawiają, że plastyk może być grafikiem. Najczęściej wykorzystywanymi w reklamie są właśnie ludzie o wysoko rozwiniętym zmyśle plastycznym, gdyż tylko oni są w stanie z łatwością tworzyć wizje zespołów kreatywnych i przenosić je na ekran komputera. Sami również doskonale radzą sobie z tworzeniem projektów reklamowych. Trudności może sprawiać plastykom tworzenie tekstów, gdyż wymaga ono głównie znajomości podstaw technik marketingowych oraz doświadczenia w tworzeniu tekstów na potrzeby kampanii. Tak więc agencje reklamowe zatrudniające grafików często same zatrudniają tworzących teksty lub zlecają to wykwalifikowanym i doświadczonym specom. Zespoły kreatywne często podzielone są na sekcje, które osobno zajmują się oprawą graficzną kampanii, tekstami na potrzeby promocji oraz posiadają grupy badające rynek konsumencki.

Tagi: , , , , , , , , , , , ,

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *