Przedsiębiorstwa zawsze starają się, by klienci chwalili je wśród swoich znajomych i tak marketing szeptany zapoczątkował nowy nurt w promowaniu firmy, tyle że obecnie wszystko odbywa się na forach internetowych i w grupach dyskusyjnych, a nie krąży po mieście, jak kiedyś. Specjalista marketingu wie jak współcześnie wypromować firmę, używając do tego właśnie starych metod w internecie. Plakaty reklamowe urosły znacznie, tworząc obecnie bilbordy, a wizytówki przeobraziły się w ulotki, prezentujące ofertę. Powstały też nowe formy reklamy związane z samym internetem. Do ich tworzenia i wdrażania zatrudnia się specjalistów marketingu IT. Oni właśnie tworzą wspaniałe strony internetowe, pozycjonują je i starają się by odpowiednio były promowane w sieci. Strony internetowe to prawdziwe wizytówki firmowe widoczne z każdego miejsca na kuli ziemskiej, dlatego są tak ważne i wymagają właściwego projektu. Wygląda na to, że w ciągu kilku lat branża marketingowa podzieliła się i rozrosła na wiele mniejszych branż z nią związanych.
Tagi: badania rynku, działalnośc gospodarcza, e-marketing, samozatrudnienie, specjalista ds. marketingu, specjalista marketingu, zarobki w marketingu, zarobki w reklamie