Tworzenie reklam, kreacja wizerunku i relacji handlowych przypomina nieco „kup Pan cegłę”. Nie jest to przyjemne jeśli reklamujemy coś, do czego sami nie mamy przekonania. Etyka jakiej powinien przestrzegać specjalista marketingu Koszalin nie obejmuje reklamowania jedynie dobrych, faktycznie dobrych produktów i firm. Niestety poza reklamami całkowicie odbiegającymi od rzeczywistości i mijającymi się z prawdą, kiedy mają cechy wyłudzenia i podstępu istnieje szereg promocji pozornych z ukrytymi wadami, ale bez kłamstwa zupełnego. Marketingowcy są artystami w tym fachu kiedy ukazują produkt jedynie w dobrym świetle. Sztuka marketingu polega na takim przedstawieniu przedmiotu promowanego, by w oczach konsumenta był atrakcyjny. Dużym problemem jest odmienność specjalisty marketingu od grupy odbiorców danej reklamy. Kiedy preferencje, styl życia się różnią ciężko wcielić się w odbiorcę i stworzyć adekwatna promocję, chwytliwą i skuteczną. Stąd całkiem sporo na rynku reklam nietrafionych.
Tagi: reklama, sprzedaż. zakupy