Mimo szczerych chęci pracując w branży reklamowej nie mogę brać udziału w żadnych badaniach rynku, ankietach pomimo, że nie jestem nieobiektywna i nie mam zamiaru odpowiadać fałszywie. Strasznie mnie to drażni, bo tak wiele chciałabym powiedzieć ankieterom zbierającym bądź co bądź dane do analizy dla marketingowców określonych firm. Niestety podając stanowisko pracy jako specjalista marketingu Białystok od razu jestem skreślana z badania, gdyż właśnie na tej grupie zawodowej nie wykonanie się ankiet i badań. W moim mniemaniu to spora dyskryminacja grup zawodowych które nie zniekształcają wyników aż tak bardzo jak tworzący ankiety się spodziewają. Co ma dziennikarz do oceny reklamy chrupek? Albo czym zawinił specjalista marketingu by nie wziąć udziały w badaniu na ile jest zadowolony z zakupu ubezpieczenia? Przykładów można mnożyć, co jest irytujące. Niestety w zasadzie w każdej ankiecie pada pytanie o zawód i cóż albo podejmuje się decyzję o kłamstwie, albo nie wypełnia ankiety.
Tagi: ankiety, badania rynku, marketing