Marketing to nie zabawa

ikonografika

Przypadkowym osobom może wydawać się, ze marketing to niezłą zabawa, tymczasem to odpowiedzialne działanie, które może doprowadzić firmę zarówno do fortuny jak i klęski i bankructwa. Umiejętne zarządzanie i planowanie marketingu firmy to nie lada wyzwanie. Stąd jako specjalista marketingu nie może pracować każdy, byle ktoś, pierwszy z brzegu. Odpowiednie przygotowanie teoretyczne również nie gwarantuje sukcesu, aczkolwiek pomaga. W Łodzi nie jedna firma zatrudnia specjalistów z dziedziny marketingu. Niestety utrzymanie stanowiska jakim jest specjalista marketingu Łódź sporo kosztuje, bywa że wiele więcej niżeli zlecanie usług reklamowych w zewnętrznych agencjami i współpracujących firmach. Mimo wszystko w skład marketingu wchodzi nie tylko drukowanie ulotek i folderów. Wszystkie materiały jak i ich ekspozycja, kolportaż wymaga stosownego zaplanowania, zlecenia i koordynacji obiegu, a w fazie końcowej podsumowania i analizy skuteczności reklamy. Realizując określone działania marketingowe generuje się wydatki, za które specjalista marketingu jest odpowiedzialny.

Tagi: , ,

Jeden komentarz

Vulderas

15 czerwca, 2013

Marketingowiec powinien umieć łapać się wielu

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *