Przypadkowym osobom może wydawać się, ze marketing to niezłą zabawa, tymczasem to odpowiedzialne działanie, które może doprowadzić firmę zarówno do fortuny jak i klęski i bankructwa. Umiejętne zarządzanie i planowanie marketingu firmy to nie lada wyzwanie. Stąd jako specjalista marketingu nie może pracować każdy, byle ktoś, pierwszy z brzegu. Odpowiednie przygotowanie teoretyczne również nie gwarantuje sukcesu, aczkolwiek pomaga. W Łodzi nie jedna firma zatrudnia specjalistów z dziedziny marketingu. Niestety utrzymanie stanowiska jakim jest specjalista marketingu Łódź sporo kosztuje, bywa że wiele więcej niżeli zlecanie usług reklamowych w zewnętrznych agencjami i współpracujących firmach. Mimo wszystko w skład marketingu wchodzi nie tylko drukowanie ulotek i folderów. Wszystkie materiały jak i ich ekspozycja, kolportaż wymaga stosownego zaplanowania, zlecenia i koordynacji obiegu, a w fazie końcowej podsumowania i analizy skuteczności reklamy. Realizując określone działania marketingowe generuje się wydatki, za które specjalista marketingu jest odpowiedzialny.
Tagi: marketing, praca, rekrutacja
Jeden komentarz
Vulderas
Marketingowiec powinien umieć łapać się wielu