Obecnie największym i najpopularniejszym medium jest oczywiście internet. Skupia on najwięcej użytkowników wśród wszystkich obecnych mediów. Z racji tego jest on coraz częściej wykorzystywany do prowadzenia wszelkich kampanii promocyjnych i marketingowych nazywanych mianem e-marketingu. Praca specjalisty ds. marketingu z zakresu e-marketingu będzie polegała na prowadzeniu właśnie takich kampanii. Musi on wziąć pod uwagę kilka czynników oraz ściśle współpracować z pracownikami odpowiedzialnymi za różne aspekty. Przede wszystkim pozycjonowanie strony, które prowadzone w odpowiedni sposób przekłada się na dotarcie do odpowiedniej i jak największej liczy odbiorców. Kolejnym aspektem są mailingi i takie dopasowanie treści aby wiadomość została pozytywnie odebrana. Oczywiście nie można zapomnieć o kampaniach w portalach społecznościowych. Ostatnio jest to jedna z najpopularniejszych metod prowadzenia kampanii marketingowych, ponieważ dociera do największej liczby odbiorców poruszających się w internecie.
Tagi: e-marketing, firma, marketing branżowy