Jeszcze kilkanaście lat temu olbrzymią karierę na rynku studiów wyższych robił kierunek „marketing i zarządzanie” lub „reklama i marketing”. Stąd też pojawiło się zapotrzebowanie na absolwentów tego kierunku, którzy pełnią w wielu firmach funkcję specjalistów od wprowadzania nowych produktów na rynek, od badań konsumenckich, od polepszania wskaźników sprzedaży produktu bez zmiany fizycznych cech tego produktu, a jedynie wprowadzając zmiany w sposobie reklamowania produktu. Tak naprawdę praca specjalisty marketingu wymaga ogromnej kreatywności, więc aby dostać się na to stanowisko, warto się taką kreatywnością wykazać już na etapie rekrutacji. Ubiegając się o to stanowisko trzeba oczywiście posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych, a także aplikować na to stanowisko pracy w nieszablonowy sposób – za pomocą ciekawego CV, lub ciekawej formy aplikowania. Ukończenie studiów jest jednak niezbędne do otrzymania takiej pracy, ponieważ studia te dają wiedzę z zakresu podstaw marketingu, niezbędną by osiągać rezultaty w tej dziedzinie.
Tagi: agencje reklamowe, marketing branżowy, marketing praca, praca w małym mieście, praca w marketingu