Praca bez schematów

specjalista ds. marketingu

Można śmiało zauważyć, że nie ma w zasadzie żadnych schematów pokazujących jak powinien zachować się odpowiedni marketingowiec Marketing jest dziedziną wyjątkowo dynamiczną.. Zresztą specjalista do spraw marketingu jest w równej mierze ekonomistą co filozofem. Poznanie ludzkiej duszy musi być dla tych osób zadaniem niemal równie ważnym jak w innych zawodach podstawy twórcze. Dobry marketingowiec nigdy nie powinien opierać się na własnych przeświadczeniach. Są one zawsze niedopracowane, a odczucia jednostki nic nie znaczą w porównaniu do ogólnych wyników badań statystycznych. Zresztą często i te badania są niewłaściwe do zachowania się osoby w odpowiednim momencie. Szczególnie istotne jest to w czasie badań wyborczych, gdzie ludzie prawie nigdy nie przekazują w stu procentach swoich poglądów. Na czym więc marketingowiec ma opierać swoje badania? Odpowiedz jest dość prosta na tym wszystko co go otacza. To musi być półwiek otwarty na innych i poszukiwać zawsze tego co jest najważniejsze.

Tagi: , , , , , , , ,

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *