Wykształcenie wyższe, preferowany wykształcenie wyższe (ekonomia, metody ilościowe i statystyczne)
Biegła znajomość SQL
Doświadczenie w pracy z SAS Enterprise Guide, mile widziane SAS CI
Doświadczenie w zakresie działań na bazach danych i analizy dużych zbiorów danych
Masz doświadczenie w analizie danych biznesowych
Umiejętność tworzenia raportów w POWER BI
Bardzo dobra znajomość Ms Office (głównie Excel: tabele przestawne, formuły, Power Point)
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność szybkiej analizy sytuacji, wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji, decyzyjność
Wiedza na temat rynku telekomunikacyjnego mile widziane
Zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność samodzielnego organizowania pracy
Umiejętność pracy w zespole
min. 2 lata doświadczenia w pracy z bazami danych, jako analityk biznesowy
Mile widziane
podstawowa znajomość narzędzi GCP – BigQuery
Zespół
Twoja rola
Projektowanie i wdrażanie kampanii w ramach strategii Omnichannel
Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności kampanii
Umiejętność pracy na dużych zbiorach danych
Przygotowywanie wymagań biznesowych do implementacji nowych źródeł danych w celu poszerzania wiedzy o Klientach SOHO i SMALL
Rozwój zautomatyzowanych narzędzi kampanijnych w środowisku SAS
Przygotowywanie strategii rozwoju personalizacji do klientów SOHO i SMALL. W tym rekomendacja szczegółowych działań i procesów niezbędnych do implementacji personalizacji
Formułowanie wniosków i zaleceń na podstawie danych, na potrzeby tworzenia strategii i taktycznych działań do Klientów SOHO i SMALL.
Rozbudowywanie istniejących mechanizmów kampanii i realizacja działań podnoszących ich skuteczność przez kreowanie i testowanie nowej logiki biznesowej do klientów SOHO i SMALL
Analiza wyników prowadzonych akcji, przygotowanie cyklicznych raportów i prezentacji wynikowych
Współpraca z wieloma jednostkami w firmie
Praca w metodyce Agile
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
umowa o pracę,
oferta socjalna,
ubezpieczenie grupowe,
pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
Elastyczność:
praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
prywatna opieka medyczna,
karta sportowa,
programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
kultura feedbacku,
premie finansowe,
nagrody za efekty pracy.
Komfort:
telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
ergonomiczne biuro.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.