OmniOffice – dynamicznie rozwijająca się firma w branży nieruchomości komercyjnych oferująca wynajem biur serwisowanych i wirtualnych oraz sal konferencyjnych, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta ds. Marketingu i Eventów. Szukamy osoby ambitnej i pełnej entuzjazmu, która chciałaby zdobyć doświadczenie w marketingu i przy organizacji wydarzeń.
Asystent ds. Marketingu i Wydarzeń
Miejsce pracy: Warszawa
Opis
Prowadzenie komunikacji w kanałach digital oraz wsparcie w realizacji strategii marketingowej
Współpraca z agencjami eventowymi przy organizacji wydarzeń
Promocja oferty firmyPomoc w tworzeniu materiałów promocyjnych oraz kampanii marketingowych
Wymagania
Chęć rozwoju w obszarze marketingu i organizacji wydarzeń
Proaktywność, komunikatywność, kreatywność i myślenie "out of the box"
Dobra organizacja pracy i umiejętność współpracy w zespole
Mile widziane wykształcenie w obszarze marketingu lub pokrewnych dziedzin (poszukujemy osób, które pasjonują się marketingiem, również takich, które chcą rozpocząć swoją przygodę zawodową)
Znajomość narzędzi do marketingu online m.in. Google Ads, Meta Ads, Google Analytics będzie dodatkowym atutem
Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
Oferujemy
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w marketingu i branży eventowej
Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem doświadczonych pracowników
Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenie
Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (praca stacjonarna z biura w ścisłym centrum Warszawy)
Darmowy dostęp do siłowni i sauny, cykliczne spotkania integracyjne