Sprawnie wykorzystujesz narzędzia digital: Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Appsflyer.
Masz doświadczenie w tworzeniu raportów i dashbordów, korzystasz z narzędzi: Looker studio, (mile widziane także: SQL, BigQuerry).
Bardzo dobrze poruszasz się w Excelu i PowerPoint.
Znasz zagadnienia e-commerce i performance marketingu.
Rozumiesz zasady działania kanałów digital jak SEM, SEO, Afiliacja, Programmatic.
Potrafisz analizować dane i tworzysz na ich podstawie rekomendacje.
Cechuje Cię samodzielność w działaniu.
Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.
Zespół
Twoja rola
Zarządzanie budżetem (podział na kampanie i kanały, kontrola wykonania).
Raportowanie w zakresie realizacji budżetów i wyników kampanii.
Bieżące monitorowanie kampanii on-line i identyfikacja odchyleń (współpraca z ekspertami SEM, SEO, Performance i Social).
Przygotowanie i prezentacja materiałów zarządczych w obszarze digital marketingu.
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
umowa o pracę,
oferta socjalna,
ubezpieczenie grupowe,
pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
Elastyczność:
praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
prywatna opieka medyczna,
karta sportowa,
programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
kultura feedbacku,
premie finansowe,
nagrody za efekty pracy.
Komfort:
telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
ergonomiczne biuro.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.