tworzenie strategii i planów komunikacji marketingowej FN (długoterminowych i dla wybranych projektów),
zarządzanie zespołem Działu Promocji,
planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu,
współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej FN,
koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych,
współpraca przy tworzeniu treści audiowizualnych na potrzeby FN,
analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych i komunikacyjnych FN oraz planowanie (wspólnie z Działem Łączności ze Słuchaczami i Obsługi Imprez) optymalizacji tych działań,
przygotowanie i przedstawienie rekomendacji dotyczących kierunku komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
Wymagania
wykształcenie wyższe,
2 lata doświadczenia zawodowego na kierowniczym stanowisku,
umiejętności tworzenia tekstów formalnych i marketingowych,
dobra organizacji pracy,
dyspozycyjność,
umiejętności priorytetyzacji zadań,
umiejętności koordynowania i prowadzenia projektów,
umiejętności tworzenia strategii marketingowej,
gotowość do pracy pod presją czasu,
bardzo dobra komunikacja,
komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
wynagrodzenie brutto: od 9 730 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.