Masz doświadczenie w zakresie budowania cyfrowych doświadczeń klientów.
Posiadasz doświadczenie w pracy projektowej.
Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i rekomendować nowe rozwiązania.
Masz otwartą głowę, lubisz udoskonalać i poszukiwać nowych rozwiązań.
Mile widziane
Znasz Google Analytics lub inne narzędzia analityczne.
Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.
Zespół
Twoja rola
Projektowanie digitalnych doświadczeń klientów w aplikacji mobilnej i na portalu Orange.
Udział w projektach, definiowanie wymagań do projektów w procesie TTM w kanałach digital.
Tworzenie user story na potrzeby współpracy z zespołem deweloperskim.
Monitorowanie jakości i skuteczności digital customer journey.
Inicjowanie zmian i usprawnień w kanałach digital na podstawie raportów, feedbacków od Klientów.
Zgłaszanie błędów procesowych i monitoring ich naprawiania.
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
umowa o pracę,
oferta socjalna,
ubezpieczenie grupowe,
pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
Elastyczność:
wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
prywatna opieka medyczna,
karta sportowa,
programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
kultura feedbacku,
premie finansowe,
nagrody za efekty pracy.
Komfort:
telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
ergonomiczne biuro.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.