Przed wprowadzeniem produktu na rynek należy najpierw dokonać jego badania. Czasem nawet najdoskonalsze urządzenie, które w oczach jego wynalazcy lub producenta jest przełomowe w swojej dziedzinie nie spotyka się z konsumpcyjnym zainteresowaniem. W takiej sytuacji może pomocnym okazać się specjalista do spraw marketingu, który swoimi działaniami przyczynia się do znacznego wzrostu sprzedaży. Jednak aby jego działania były dobre, należy takiemu specjaliście zapewnić możliwie komfortowe warunki pracy. Przede wszystkim należy takiego pracownika odpowiednio docenić finansowo. Jeżeli marketingowiec nie będzie dobrze zarabiał, to i jego praca na pewno nie będzie należała do najlepszych. Warto także stworzyć właściwy system motywacyjny w postaci premii od efektów pracy. Ciekawą forma związania marketingowca z firma jest danie mu akcji zakładu, które stworzą z pracownika współwłaściciela. Taka opcja działa przede wszystkim podświadomie, gdyż pracownik czuje się wtedy gospodarzem miejsca w którym pracuje.
Tagi: specjaliści, specjalista ds. marketingu, specjalista marketingu, specjalizacja