Często zastanawiamy się ile kosztowała dana reklama, zwłaszcza kiedy okazała się trafna i się nam podoba. Rzadko zastanawiamy się ile zarabia specjalista ds. marketingu, a to od niego i jego kompetencji, umiejętności zależy czy dana reklama będzie chwytliwa i trafi do grupy docelowej danego produktu. Nie zawsze jako marketingowiec jesteśmy kreatywni. Czasem problem polega na nieznajomości danej branży, braku zamiłowania do na przykład nowinek technicznych. Ciężko jest wpasować siew pozycje odbiorcy jeśli sami nie mamy przekonania do danego rozwiązania. Stad też praca marketingowca staje się trudniejsza niż niejeden zawód, co za tym idzie wynagrodzenie specjalisty ds. marketingu jest ważnym elementem w jakości reklamy. Jeśli się przyjrzymy bliżej ile kosztuje opracowanie księgi znaku lub logotypu zrozumiemy, że kreatywność kosztuje i to dość słono. Marketingowcy dobrze znają swoją cenę i nie rzadko ją jeszcze bardziej podkręcają, wskazując na swoją renomę.
Tagi: agencja reklamowa, agencje reklamowe, ankiety, działalnośc gospodarcza, kierunek studiów, praca w małym mieście, praca w marketingu, praca w reklamie, praca w terenie