Druk banerów reklamowych

co robi marketingowiec

Nie można nie zauważyć, że każdy marketingowiec, planując jakikolwiek projekt musi opierać się na wytycznych swojego szefostwa oraz na jakimś określonym dla niego budżecie. To właśnie ten budżet powoduje, że wszelkie plany jakie ma w głowie specjalista do spraw marketingu mogą przysłowiowo wziąć w łeb i się całkowicie nie udać. Jeżeli budżet jest nieograniczony, to taki marketingowiec w swojej pracy może posiłkować się specjalistycznymi agencjami, jednak gdy jego pieniądze są niewielkie, lub wręcz małe, wówczas musi starać się wszystko zrobić samemu, lub jak najtaniej. Na przykład wydruk banera reklamowego w agencji reklamowej kosztuje około dwustu złotych za metr kwadratowy, podczas gdy drukarnia z gotowego projektu bierze za coś takiego tylko dwadzieścia do pięćdziesięciu złotych. Jest to duża różnica, która jednak wymaga poświecenia czasu pracy, między innymi związanego z przygotowaniem projektu. Należy pamiętać, że drukarnie muszą mieć owe projekty zapisane w odpowiednim programie z właściwymi parametrami.

Tagi: , , , , , ,

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *