W pracy takiej osoby jak specjalista do spraw marketingu jest wiele niewiadomych, które maja wpływ na całokształt. Dobry fachowiec z tej branży wie o tym i stara się właśnie wspomniane niewiadome od razu na początku projektu wychwycić, by uwzględnić ich zmienne wartości. Najlepiej pokazać to na konkretnych przykładzie. Sprzedaż samochodów osobowych klasy ekonomicznej jest głęboko uzależniona od sytuacji finansowej większości naszego społeczeństwa. Planując jakieś akcje marketingowe należy wziąć pod uwagę zmieniającą się gospodarkę. Nie chodzi tu tylko o ewentualny kryzys, ale także i potencjalny nagły wzrost gospodarczy. Sprzedawca samochodów, który nie ma wystarczającej możliwości sprzedaży dość szybko zyskuje negatywna opinię co może być powodem bankructwa. Jak widać zarówno w przypadku wzrostu ekonomicznego jak i kryzysu wahania rynku muszą być przez przedsiębiorcę znane, przynajmniej w wersji projektu. Jak wcześniej wspomniano rynek jest dynamiczny, o czym każdy marketingowiec powinien wiedzieć
Tagi: agencja reklamowa, agencje reklamowe, dojazd do pracy, e-marketing, marketing, praca w małym mieście, praca w reklamie, produkty premium, rekrutacja, specjalista ds. marketingu, specjalista marketingu