Reklamowanie produktów i usług premium nie może odznaczać tandeta. To nie reklama proszku, warto być subtelnym w promocji i wybierać jej niestandardowe metody. Trudno jest zrozumieć myślenie osób wybierających najtańsze produkty przez osoby majętne i przeciwnie, kiedy przygotowujemy kreację wizerunku firmy ekskluzywnej musimy wczuć się w osoby zamożne, jakie sięgają po produkty premium. Obserwacja jest w tej kwestii kluczowa dla powodzenia w pracy marketingowca. Jako specjalista marketingu Dąbrowa Górnicza nie sposób nie brać pod uwagę sygnałów dochodzących z rynku. Własne racje nie powinny być tutaj najważniejsze, gdyż osobiste przeczucia marketingowca nie muszą się sprawdzać, co nie oznacza że nie warto być kreatywnym. Mimo wszystko grupa docelowa determinuje sposób reklamy. Bez wątpienia reklama produktów premium może być bardziej inteligentna i niepozorna, wymagająca refleksji,a jednocześnie atrakcyjna w odbiorze. Jednak nie każda firma może być premium, co w obecnych czasach trudno jest zrozumieć wielu przedsiębiorcom dążącym do ekskluzywności bezskutecznie.
Tagi: praca w marketingu, produkty premium