Freelancer – praca na zlecenie

freelancer

W branży reklamowej większość specjalistów marketingu pracuje w oparciu o umowę o współpracy, zlecenia z agencjami reklamowymi kompleksowo obsługującymi klientów. Freelancer ma bardzo duże możliwości. Specjalista marketingu jest określeniem bardzo ogólnym, w którym mieszczą się rozmaite profile działalności mniej i bardziej związane z marketingiem, public relations, reklamą.

Freelancerzy są o wiele bardziej kreatywni dzięki możliwości współpracy z wieloma klientami jednocześnie. W przypadku etatowej pracy na stanowisku specjalisty marketingu może dojść do popadnięcia w rutynę i wypalenia zawodowego. Będąc freelancerem specjalista ma możliwość wyboru zleceń, klientów, z którymi współpracuje oraz konkretnych zadań. Ponadto zaletą tej formy zatrudnienia jest możliwość pracy bez działalności gospodarczej, jak i wiązania się umową o pracę. To bez wątpienia wolny zawód pełen wyzwań i okazji do zdobywania nowych doświadczeń.

Pracując w marketingu wciąż się można nauczyć czegoś nowego, podążając za nowymi trendami i oczekiwaniami rynku reklamy.

Tagi: , , ,

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *