Często zastanawiam się czemu poświęcam w pracy więcej uwagi, czy marce czy tez produktom. Jako specjalista marketingu staram się wyważyć złoty środek, jednakże pracując w salonie samochodowym praca jest dość specyficzna. O ile sprzedając sprzęt elektroniczny klient przywiązuje większą wagę do marki produktu anie sprzedawcy to w przypadku dealerów samochodowych nie rzadko ma ogromne znaczenie wizerunek jakim się odznacza na tle konkurencji salon samochodowy. Opole pod tym względem nie jest inne. Już ponad rok pracuję jako specjalista marketingu Opole w multi salonie samochodowym, gdzie wiele się nauczyłam o marketingu marek samochodowych i zwyczajach konsumenckich w tym segmencie rynku. Wcześniej pracowałam jako specjalista marketingu w gastronomii, jakże to była inna praca… Każda praca wymaga wdrożenia i poznania branżowej specyfiki, mimo że teoretyczne założenia, metody i techniki pracy są podobne. Mimo wszystko przygotowanie teoretycznie nijak się ma do praktyki, która jest najlepszą nauczycielką.
Tagi: marketing branżowy, praca w marketingu, reklama w branży