Z dnia na dzień przybywa ofert pracy dla marketingowców online. Praca zdalna ma szereg plusów, niemniej zdalnie nie mamy kontaktu z produktem, odbiorcą i często pomijamy w pracy szereg czynników istotnych, by reklama była skuteczna. Nie każdy specjalista marketingu pracuje wedle klasycznego warsztatu, stąd też różnice w efektywności działań marketingowych bywają rozmaite. Mimo wszystko praca na miejscu, stacjonarnie uważana jest statystycznie za efektywniejszą i trafniejszą. Nie umniejszając zasług i umiejętności specjalistom do spraw reklamy online, to agencje reklamowe pracujące w zespole ekspertów lokalnie zyskują na znaczeniu. Jednak by ograniczyć koszty działalności coraz mniej agencji zatrudnia stacjonarnie sztab fachowców od reklamy,a coraz częściej są to agencje reklamy wirtualne, gdzie zespół marketingowców rozsiany jest po kraju kontaktując się ze sobą wyłącznie online, za pośrednictwem nowoczesnych kanałów komunikacji jak chociażby telekonferencja.
Tagi: dojazd do pracy, e-marketing, marketing praca, praca w marketingu, produkty premium, rekrutacja, specjaliści, specjalista marketingu, stanowisko marketingowca