Nie tylko mazowieckie

co robi marketingowiec

Region województwa mazowieckiego jest specyficzny z uwagi na lokalizacje Warszawy, będącej centrum handlowym, usługowym, a także urzędowym, dającym pracę w zasadzie  w każdej branży. kilkumilionowa aglomeracja nie odbiega znacząco od innych stolic europejskich, co za tym idzie również pod katem pracy i płacy Warszawa przoduje w regionie, jak i kraju.  Liczne centrale firm, korporacji mieszczące się w stolicy, lokalizacja głównych przedstawicielstw na Polskę, jak i siedzib podstawowych firm międzynarodowych stwarza okazję do zatrudnienia marketingowców wszelkiej maści. zarówno specjalistów marketingi internetowego, social media, jak i tradycyjnego. speców od promocji i wizerunku chętnych do podjęcia pracy w mazowieckim nie brakuje, zwłaszcza że okolica nie jest zbyt ani przemysłowo, ani rolniczo. Optymistyczne prognozy wzrostu gospodarczego przewidują, iż zapotrzebowanie na marketingowców będzie wzrastać także poza warszawą, w mniejszych firmach i ich oddziałach na terenie całego województwa.

Tagi: , ,

13 komentarzy

Hannover

15 czerwca, 2013

Mazowieckie ma kilka centrów administracyjno handlowych. Na przykład Radom jest niekwestionowaną stolicą południowego Mazowsza, podobnie jak Płock na zachodzie. Warto stawiać także i na te miasta regionu gdyż maja one przyszłość.

Hannus

15 czerwca, 2013

Inwestycje w województwie mazowieckim są zdecydowanie większe niż w innych regionach naszego kraju, dzieje się tak między innymi dlatego, że częścią tego regionu jest Warszawa.

Thuringen

15 czerwca, 2013

Warszawa jest jednak zupełnie inną stolicą niż na przykład Praga czy też Berlin, gdyż poprzez swoje usytuowanie można je śmiało nazwać bramą na wschód dla zachodu i na zachód dla wschodu.

Rohs

15 czerwca, 2013

ale tez warto wiedzieć, że z Warszawy blisko jest do krajów bałtyckich takich jak Litwa Łotwa i Estonia.

Pytkowski

15 czerwca, 2013

Oczekiwanie na dobrą koniunkturę może być dość długie, dlatego Warszawa jeszcze długo będzie centrum marketingu w naszym kraju

Kolonialny

15 czerwca, 2013

Duża ilość korporacji znajdująca się w Warszawie powoduje, że stolice naszego kraju marketingowcy śmiało mogą nazwać przysłowiową ziemią obiecaną.

Katyedra

15 czerwca, 2013

Duża liczba mieszkańców to dla specjalisty do spraw marketingu zdecydowanie największe przysłowiowe eldorado. Podobnie jest w przypadku Warszawy i okolic.

Nowak

15 czerwca, 2013

W Warszawie znajduje sie bardzo wiele centrów marketingowych obsługujących rynki Europy Wschodniej.

Horn

15 czerwca, 2013

Ciekawe czy specjalis do sparw marketingu z Warszawy poradziłby sobie w innym mieście?

Nonik

15 czerwca, 2013

Bez wątpienia by sobie poradział, Warszawa to ciężki kawałek rynku, który uczy wiele cierpliwości. Oczywiście potrzebna jest jakas aklimatyzacja

Duda

15 czerwca, 2013

Specjalisci od marketingu politycznego jakos przy prezedencie nie potrafią sobie poradzić

Jupiuk

15 czerwca, 2013

Dobry specjalista do spraw marketingu może działać w zasadzie na każdym rynku

Tadek34

15 czerwca, 2013

Tak zwany marketingowiec musi umiec w zasadzie wszytsko by dobrze wykonywac swoją pracę

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *