Kim jest marketingowiec? Bez wątpienia to pomysłowy człowiek sypiący projektami z rękawa, uzdrawiający każdy biznes, trafiający w potrzebę rynku.
Im więcej pomysłów kłębi się w głowie tym lepiej, mimo pomysłowości i kreatywności nie każdemu udaje się wybrać odpowiedni pomysł na reklamę przedsięwzięcia. Jednakże lepiej mieć za dużo pomysłów, niżeli nie mieć ich wcale. Każdy specjalista marketingu Chorzów wcześniej czy później się wypala i cóż, traci na swej skuteczności. Zwykle to młode osoby maja umysł pełen nowych i innowacyjnych pomysłów, aczkolwiek wraz z wiekiem i nabywanym doświadczeniem pomysłów nie zawsze jest mniej, a jeżeli już to są one bardziej wartościowe i trafniejsze. Wystarczy mieć jeden pomysł by wygrać z konkurencją, która realizuje setki różnych działań o znikomej skuteczności. Nie ilość, a jakość się liczy, mimo to pomysłów warto mieć wiele na każda okoliczność. Co więcej istotne jest by umieć szybko zareagować i zaradzić sytuacjom kryzysowym, kiedy zostajemy zaskoczeni przez okoliczności lub konkurencję.
2 komentarze
Maria Ozawa
W zawodzie specjalisty do spraw marketingu jest wiele ciekawych spraw.
Prawicnisywep
Człowiek jest najważniejszym elementem pracy marketingowca