Klienci zlecający wykonanie reklamy lub kompleksowej kampanii reklamowej bywają różni. Nie z każdym klientem pracuje się wyśmienicie. Wiele osób zwraca się o pomoc agencji reklamowej ufając jej kompetencjom i wiedzy, tymczasem są i tacy co korzystają z agencji z bliżej nieznanych przyczyn. Większość jest wymagających, wręcz wybrednych. To właśnie tę grupę najtrudniej zadowolić. Specjalista marketingu może stawać na głowie, a i tak klienta ma własną wizję reklamy, często niezgodnej z prawidłami nauki. Najgorszym z rozwiązań jest to, kiedy klient sam nie wie czego oczekuje, lub co gorsza kiedy klient ma własny pomysł na reklamę, który marketingowo jest nietrafiony. Wówczas ciężko jest przekonać klienta do własnych racji. Każdy specjalista ds. marketingu wybierając tę profesję winien liczyć się z tym, że praca ta nie jest łatwa. W końcu to praca z klientem. Im poważniejsza reklama lub kampania, tym pracy więcej. Co więcej nasze zarobki często wynikają z efektu końcowego reklamy, co za tym idzie winniśmy włożyć w reklamę jak najwięcej zaangażowania i pracy.
Tagi: e-marketing, marketing branżowy, marketing praca, płaca, praca w małym mieście, praca w marketingu, praca w reklamie, praca w terenie, praca zdalna, produkty premium, reklama w branży, reklamy, zarobki w marketingu