Specjalista w polityce

co robi marketingowiec

O tym, że szata zdobi człowieka wiedza w zasadzie wszyscy, ale niewiele osób wie, że w zawodzie specjalisty do spraw marketingu wystój zewnętrzny jest bardzo ważny. Przedstawiciele tego zawodu nie tylko muszą zajmować się sprzedażą produktów ale także bardzo często i osób, choć oczywiście nie brzmi to zbyt ładnie. Chodzi tu jednak o tak zwany marketing polityczny, który opiera się w demokratycznym społeczeństwie na cyklicznych wyborach. Dobry specjalista do spraw marketingu może tak poprowadzić kandydata, że ten nawet czasem wbrew wcześniejszym tendencjom wygra te zmagania. Bez wątpienia jednak działanie marketingowców z politykami powinny być stałe i długofalowe. Krótkotrwała współpraca jest często nieopłacalna, gdyż wyborcy jednak dość szybko wyłapują sztuczność, zwłaszcza gdy dana osoba zmienia się o przysłowiowe sto osiemdziesiąt stopni. Warto wiedzieć, że pierwszym politykiem, który intensywnie korzystał z porad marketingowców był jeden z najbardziej krwawych dyktatorów dwudziestego wieku, który do dojścia do władzy potrzebował wygrać demokratyczne wybory.

Tagi: , , ,

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *