Przysłowiowe siedzenia za biurkiem

co robi marketingowiec

Bez wątpienia przysłowiowe siedzenie za biurkiem bardzo rozmija się ze skuteczną pracą w marketingu. Nie można zamykać się na siebie wzajemnie, patrzeć wyłącznie an teorię, gdyż to odbiorcy działań marketingowych są kluczowi. Wsłuchanie się w ich potrzeby i ich tok myślenia to klucz do sukcesu reklamy a tego nie da się wykonać zza biurka. Wyjście do ludzi, przetestowanie wielu metod, a najlepiej ankietowanie przypadkowych osób wpisujących się w grupę odbiorców naszych kampanii reklamowych pozwoli na zebranie materiału do analizy i wybrania najlepszej strategii marketingu. Tym właśnie powinien się zająć specjalista marketingu i od tego właśnie zacząć pracę. Można próbować wiele rożnych metod, jednak zawsze należy opierać się na badaniach ludzi do których chce się dotrzeć. Można próbować kreować rzeczywistość, jednak jest to zajęcie dość drogie i w wielu wypadkach się nie sprawdza. Można także dać radę,że w większej firmie marketingowiec powinien mieć funkcję nadzorcze wobec innych pracowników, głównie z branży handlowej, którzy reprezentują firmę na zewnątrz.

Tagi: , , , , , , , ,

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *