Czy warto jest korzystać z usług agencji marketingowych, które nie są na rynku znane? To pewne ryzyko, że specjaliści ds. marketingu w nich pracujący nie mają wielu pomysłów na reklamę, czy też odpowiednich kompetencji, kwalifikacji, chociaż zdarza się ze wiele wschodzących agencji nie jest znanych z uwagi na krótki okres działania. Taniej i agencje mniej znane to nie zawsze zwiastun porażki. Czasem jakość oferty jest w tychże agencjach lepsza niżeli w renomowanych molochach, gdzie bazuje się nie na wiedzy pracowników ale na renomie marki. Obsługa klienta także może wymagać wiele do życzenia, kiedy klient ma utrudnioną komunikacje z korporacją marketingową, zaś mając okazje współpracować z kilkuosobowym zespołem freelancerów może mieć wpływ na to jak jego reklama będzie wyglądać. Renoma nie zawsze idzie w parze z zadowoleniem klienta ale daje większe prawdopodobieństwo, ze usługa będzie satysfakcjonująca, bowiem renoma nie bierze się znikną, ani z reklamy.
Tagi: agencja reklamowa, agencje reklamowe, działalnośc gospodarcza, praca w małym mieście, praca w marketingu, praca w mediach