Od niedawna klienci zaczynają dostrzegać moc treści w sieci. Liczy się już nie tylko ilość informacji o marce, produkcie, firmie, ale i jej jakość. Co za tym idzie specjalista marketingu musi uważać na to, gdzie trafia reklama, w jakiej konfiguracji, natężeniu i do jakiej grupy docelowej, w przeciwnym razie reklama stanie się niedostrzeżona lub znienawidzona. To częste zjawisko jak na razie, kiedy reklama nas męczy lub też nie zwracamy na nią uwagi. Co zrobić, by reklama była skuteczna? Mimo wiedzy z zakresu marketingu istotne jest szczęście. Nie zawsze mechanizmy znane przez naukę działają jak należy. Często liczy się element niepewny, zaskoczenia, kompletnie nie do przewidzenia. Wiele wyborów konsumenckich jest nieracjonalna i trudno jest zaplanować działanie na tę okoliczność. Bywa i tak, że nasze działania jako sztabu marketingowców są nieskuteczne, gdyż źle oszacowaliśmy prawdopodobieństwo i zachowanie odbiorcy w odpowiedzi na reklamę. Bywa różnie i trzeba się z tym liczyć, czasem potrzebny jest łut szczęścia.
Tagi: agencja reklamowa, agencje reklamowe, e-marketing, kierunek studiów, marketing w sieci, praca w małym mieście, reklama, specjaliści, specjalista marketingu, studia marketing