Dla wielu osób osoby pracujące w marketingu są to przysłowiowi szarlatani, którzy zajmują się ogłupianiem ludzi i wmawianiem im spraw których nie powinno ich dotyczyć. Inne osoby uważają natomiast, że marketingowiec jest niemal czarodzieje, który potrafi stworzyć coś z niczego. Dzięki jego działaniu produkt lub usługa dotychczas niesprzedawana może okazać się hitem na rynku. Jak to jednak w życiu bywa prawda jest pośrodku tych dwóch teorii. Poniekąd maja rację osoby twierdzące że specjalista do spraw marketingu umie manipulować innymi. Jednak jest to także zwykły człowiek, który dość często się osobiście myli. Dlatego też we wszystkich działaniach marketingowych warto by decyzje podejmował jeden zespól. Przecież każdy w zasadzie wie jak mówi przysłowie, że co dwie głowy to nie jedna. Oczywiście ktoś musi być liderem takiego wydziału, jednak w przypadku marketingu każdy głos powinien być słyszalny. Czasem może być zupełnie nieracjonalny ale w końcu na tym polega zespołowa burza mózgów przynosząca efekty.
Tagi: działalnośc gospodarcza, praca, praca w mediach, praca w reklamie, praca zdalna, reklamy, specjalista ds. marketingu, specjalista marketingu, zarobki w reklamie