Wiele młodych osób marzy o tym, żeby pracować w dziale marketingu dużej firmy. Wyobrażają sobie kreatywne burze mózgów, pracę zespołową oraz realizację ciekawych, nowoczesnych i innowacyjnych projektów. Czy rzeczywiście tak to wygląda w praktyce? Sprawdzamy.
Praca w dziale marketingu wcale nie jest tak łatwa, jak może się to wydawać. Rzeczywiście w tym zawodzie świetnie odnajdą się osoby kreatywne i twórcze, które są otwarte na nowości i mają głowy pełne pomysłów. Jak jednak rozpocząć swoją przygodę z tym zawodem? To wcale nie takie proste!
Jak rozpocząć karierę w marketingu?
Przede wszystkim musisz stworzyć oryginalne, kreatywne dokumenty aplikacyjne. Jeżeli Twoje CV wyróżni się na tle pozostałych kandydatów, rekruter na pewno zaprosi Cię na rozmowę kwalifikacyjną, aby poznać Cię bliżej. Warto zatem byś poświęcił więcej czasu na skrupulatne przygotowanie tego dokumentu. Dopasuj je do konkretnego ogłoszenia.
Oczywiście w tym zawodzie ważne jest przede wszystkim posiadane doświadczenie. Skup się zatem na tym, aby już w trakcie studiów brać udział w praktykach oraz stażach, które później będziesz mógł wpisać do swojego życiorysu. Dobrym pomysłem jest także branie udziału w kursach i szkoleniach, na przykład organizowanych online. Pozwolą Ci one na zdobycie ciekawej i praktycznej wiedzy marketingowej. To może zostać docenione przez Twojego potencjalnego pracodawcę, a zatem wykorzystaj to i czym prędzej zacznij się rozwijać. Daj z siebie jak najwięcej, a na pewno zostanie to docenione.
Jeden komentarz
Nina
praca w marketingu to świetna propozycja dla osób kreatywnych i otwartych na ludzi