Każdy dział marketingu musi mieć odpowiedniego szefa. Jaki powinien być idealny kierownik? Koniecznie przeczytaj nasz artykuł, jeżeli chcesz w przyszłości zarządzać zespołem pracowników lub już to robisz.
Praca w marketingu wiąże się z dużą kreatywnością, a także zaangażowaniem. Jest to przede wszystkim praca zespołowa. W każdej firmie powinien być zatem odpowiedni człowiek, który będzie zarządzać działem marketingu. Jaki powinien być taki kierownik? Pora to sprawdzić.
Idealny kierownik
Jest to osoba empatyczna, ale przy tym również stanowcza. Kierownik interesuje się sprawami swoich pracowników, a także dba o to, żeby atmosfera w zespole była odpowiednia. Może zatem organizować imprezy integracyjne, podczas których poszczególne osoby będą miały możliwość bliższego poznania się. To jednak nie wszystko, ponieważ dobry kierownik podchodzi do każdego z pracowników w sposób indywidualny. Stara się dostosować urlopy zgodnie z oczekiwaniami poszczególnych osób, dbając o ich zadowolenie. Dodatkowo jest sprawiedliwy i nikogo nie faworyzuje. To szalenie ważne w przypadku każdego pracownika. Co ważne, kierownik powinien być również świetnym fachowcem w danej dziedzinie. Musi nieustannie się rozwijać i dzielić zdobytą wiedzą z innymi pracownikami.