Oglądanie reklam – zboczenie zawodowe

co robi marketingowiec

Rzadko można spotkać taka osobę jak ja, to że oglądam i słucham reklam firmy dla której pracuję nie jest niczym dziwnym, jednak ja obserwuję wszystkie reklamy. Jak rzadko kto znam większość reklam powszechnie emitowanych,z wracam uwagę na akcje marketingowe, istne zboczenie zawodowe. Nie dziwota, bo pracuje jako specjalista marketingu Bielsko-Biała, a praca wymaga orientacji w rynku reklamowym, to i tak chyba przesadzam. Mimo wszystko rozmawiając o tej sytuacji i skłonności w branżowym środowisku okazuje się, ze bacznie obserwują reklamy nie tylko koledzy po fachu, ale także wiele osób ze środowiska reklamowego, również ci którzy je sprzedają, wykonują, montują. Ot taka przypadłość zawodowa. Jest to o tyle dobre, że jesteśmy na bieżąco we wszelkich promocjach i nowościach na rynku. Co więcej wielu trapią dodatkowe pytania, ile dana reklama kosztowała i jak może być skuteczna, co dopiero jest utrapieniem, kiedy podczas urlopu rozmyślam czy dany bilbord byłby trafnym miejscem na promocję mojego pracodawcy.

Tagi: , ,

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *