Każdy kto kiedyś miała do czynienia z reklamą doskonale wie, ze każda kampania marketingowa wymaga zaplanowania w czasie i miejscu. Specjalista ds. marketingu powinien umiejętnie zarządzać nie tylko budżetem reklamowym, ale również forma reklamy, by nie była ona zbyt intensywna, nachalna, ale i by w ogóle była zauważona. Częstym problemem jest nadmiar form reklamowych, którymi odbiorcy są bombardowani. Przynoszą one odwrotny do zamierzonego skutek. By dobrze zaplanować warto jest wczuć siew rolę odbiorcy i odpowiedzieć na pytanie, czy sami chcielibyśmy widzieć, słyszeń reklamę tak często? Specjaliści marketingu nie rzadko odrywają się od rzeczywistości, kierując się bardziej liczbami, wskaźnikami niżeli psychologią reklamy. To spory błąd, który szybko daje o sobie znać. Również w przypadku zbyt rzadkiej i nie wyróżniającej się z tłumu reklamy możemy ponieść porażkę. Wbrew pozorom, sztabom specjalistów ds. reklamy wiele z kampanii promocyjnych jest totalną klapą. Zwykle nie zwracamy uwagi na reklamy nieudane, gdyby było inaczej nie byłyby nieudane, ale są też takie które potrafią odwrócić klienta od firmy i te często pamiętamy.
Tagi: agencje reklamowe, dojazd do pracy, e-marketing, marketing, marketing praca, praca w marketingu