Gdy nie czujemy się fachowcami od reklamy, a zarazem nie stać nas na wynajem profesjonalnej agencji reklamowej, co za tym idzie specjalista marketingu w naszej formie to nasza osoba, warto zdać się na reklamę z przypadku. Czasem można wpaść na doskonały pomysł, który się sprawdzi w praktyce, a czasem reklama tworzy się sama z siebie, gdy klienci polecają naszą firmę itp. Działań reklamowych jest całe mnóstwo i warto jest mieć na względzie iż nie tylko płatna, droga reklama zorganizowana przez agencje reklamowe może być skuteczna. Bywa iż zrządzeniem losu jest sukces danego produktu, którego nie da się powtórzyć z pomocą nawet najlepszych marketingowców analizujących zachowania konsumentów. Przykładem takich właśnie kampanii marketingowych są sukcesy wyborcze, gdy często wygrywają ci, którzy nie zainwestowali dużych pieniędzy w marketing. Jeżeli produkt jest dobrej jakości, atrakcyjny i potrzebny możemy liczyć na samoistną reklamę z powodzeniem.
Tagi: ankiety, marketing, praca, praca w małym mieście, specjaliści, specjalista ds. marketingu, specjalista marketingu, wykształcenie, zarobki w marketingu, zarobki w reklamie