Praca w marketingu tylko teoretycznie jest nudnym ślęczeniem przy biurku i wymyślaniem coraz to nowszych, bardziej skutecznych kampanii reklamowych. Reklama, które była puszczana w pierwszych telewizorach kilkadziesiąt lat temu dotycząca słynnego na cały świat produktu dziś puszczana może być w formie ciekawostki historycznej, ale absolutnie nie przemówi do odbiorcy! To nie dlatego, że jest zła, tylko nieadekwatna do dzisiejszych realiów i dzisiejszych odbiorców! Dlatego specjalista do spraw marketingupowinien posiadać i stale aktualizować wiedzę z dziedziny psychologii, socjologii w reklamie, która to wiedza pomoże mu realizować jeszcze ciekawsze i skuteczniejsze akcje promocyjne. Bo choć produkt wystawiany przez znane firmy nie zmienia się przez lata i wciąż jest tak samo dobry, to zmieniać się musi jego reklama, by stale przekonywać do siebie młodszych, bardziej przebojowych odbiorców. Rynek, mówiąc krótko jest dynamiczny i dlatego też praca w marketingu musi być cały czas na przysłowiowych wysokich obrotach.
Tagi: agencje reklamowe, działalnośc gospodarcza, praca w marketingu, praca w reklamie, praca zdalna, specjalista ds. marketingu, specjalista marketingu, zarobki w reklamie