Znajomości i kontakty

co robi marketingowiec

Cenną pomocą w pracy na stanowisku specjalisty marketingu są zdobyte wcześniej kontakty i znajomości. Zawsze to pewna nić, której można się złapać szukając atrakcyjnego działania, formy reklamy w przystępnej kwocie. Handlowcy nie lubią się targować z zupełnie kimś nowym, spoza branży, jednak zdobyte raz kontakty owocują na przyszłość. Specjalista marketingu nie zawsze pracuje wyłącznie dla jednej firmy, co więcej nie zawsze jest lojalny wobec określonej marki, co jednak nie powinno mu przeszkadzać w prowadzeniu efektywnych kampanii marketingowych również dla konkurencyjnych firm względem siebie i produktów do których sam nie ma przekonania i zaufania. Podobnie jak handlowcy sprzedają każdego swój produkt, tak i marketingowiec winien potrafić sprzedać swoją kampanię. Za powodzenie kampanii nie rzadko odpowiadają znajomości, dzięki którym można coś załatwić taniej lub zyskać lepszy czas antenowy, pozyskać gwiazdę show biznesu, sponsora itd. Bezwzględnie to nie jest odpowiednia praca dla każdego, by być dobrym specjalista marketingu warto żyć dobrze z innymi.

Tagi: , , , ,

2 komentarze

Aldona R

08 czerwca, 2015

Dobre konatykty i znajomości w tej barnzy sa na wagę złota

Josef Brsosif

08 czerwca, 2015

Nalezy jdnak uważać na tych znajomościach, bo czasem jest to niezbyt opłacalne.

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *