Jeśli lubisz ruch, nie straszny ci ciągły stres i wciąż jesteś ze wszystkim na bieżąco to praca w mediach powinna być dla ciebie odpowiednia. Co to znaczy praca w mediach warto uściślić, nie musisz być dziennikarzem, prezenterem w radiu czy pogodynka w telewizji. Praktycznie każdy specjalista marketingu pracuje w mediach, jeśli nie tradycyjnych to internetowych. Nie można zapominać iż portale społecznościowe, blogi i serwisy informacyjne to również media, tym samym branża medialna jest bardzo obszerna. Mimo, iż wielu pracowników mediów nikt nie zna i nigdy ich nie widział to nie jest to zajęcia dla każdego, bowiem wymaga kreatywności jak również ciągłego bycia w pracy. Zarówno branża reklamowa jak i media informacyjne działają błyskawicznie i non stop bez przerwy, by pracować efektywnie również trzeba być dyspozycyjnym kampanie marketingowe nie znają weekendów od pracy a wręcz przeciwnie, to właśnie w dni wolne organizowane są promocje, festyny i inne akcje mające na celu medialny rozgłos. Warto mieć na uwadze również potrzebę rozwijania się, bowiem każdy marketingowiec musi umieć podążać za rynkiem, za jego potrzebami, również rynkiem medialnym z coraz szerszą ofertą działań marketingowych online.
Tagi: e-marketing, marketing branżowy, marketing praca, praca w mediach, praca w reklamie, zarobki w reklamie