Kierownik / Kierowniczka Projektu w Biurze Spraw Klienta i Marki Grupy PKP
Miejsce pracy: Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za:
Współtworzenie Customer Experience w organizacji,
Opracowywanie planów i prioryteryzacja inicjatyw związanych z podnoszeniem satysfakcji klienta,
Nadzór i wsparcie w procesie wdrażania wybranych inicjatyw proklienckich,
Analizę trendów i potrzeb klientów,
Ilościową i jakościową analizę informacji pochodzących z różnych źródeł.
Wymagania:
Umiejętność prezentacji pomysłów i proponowanych rozwiązań,
Samodzielne, kompleksowe prowadzenie projektów,
Skuteczna współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi i zewnętrznymi interesariuszami,
Propagowanie kultury klientocentrycznej w organizacji,
Inicjowanie nowych rozwiązań proklienckich i analiza ich potencjału biznesowego,
Monitorowanie realizacji inicjatyw w zespole,
Język angielski poziom B2.
Oferujemy:
Pracę na lata - 61% pracowników jest z nami na pokładzie powyżej 5 lat,
Stabilizację - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza,
Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów,
Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników,
Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel,
Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych.