Trudno jest zarabiać firmom, kiedy konkurencja bardzo skutecznie pozbawia je klientów i ciągle wyprzedza wszystkich w kampaniach reklamowych. Trzeba wówczas postawić na jedną kartę, bez względu na koszty, jakie musimy ponieść. Albo zatrudnimy najlepszy zespół stworzony ze stanowisk takich jak specjalista marketingu, albo nasza firma nie podniesie się po upadku. Decyzja musi być szybka,ale przemyślana. Konkurencja nie śpi, ciągle ma nowe propozycje dla swoich klientów, więc przyciąga też nowych zainteresowanych. Obecnie lojalność wobec jednej firmy nie jest opłacalna klientowi. Trzeba szukać tańszych produktów i usług, by zapewnić sobie dobre funkcjonowanie. Tak więc zakupy robimy, gdzie taniej. Skąd więc klient wie że akurat w tym sklepie jest tego dnia wielka obniżka cen? Oczywiście z szeroko rozumianej reklamy. To właśnie promocja w mediach, afisze, ulotki działają motywująco na klienta, który szybko idzie sprawdzić, co ma sklep do zaoferowania. Żeby funkcjonować na odpowiednim poziomie, firmy powinny dbać szczególnie o reklamę oraz promocję.
Tagi: agencja reklamowa, agencje reklamowe, badania rynku, działalnośc gospodarcza, e-marketing, praca w marketingu, specjalista ds. marketingu, specjalista marketingu, sprzedaż. zakupy