Swego czasu, na przełomie XX i XXI wieku kierunek marketingu cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród maturzystów wybierających profil studiów. Praktycznie co drugi absolwent szkoły średniej wybierał kierunek zarządzanie i marketing. Wiedza przekazywana na tym kierunku stała się wiedza ogólną. Prywatne szkoły doprowadziły do dewaluacji dyplomu z zarządzania i marketingu. Obecnie marketing również jest popularny, chociaż przybyło bardzo dużo specjalizacji i specjalista marketingu to zbyt szerokie określenie. Będąc specjalistą od marketingu internetowego niekoniecznie musimy być profesjonalnym fachowcem od reklamy outdoorowej i przeciwnie. Znając się na wszystkim nie możemy znać się na reklamie dobrze, a tylko bardzo dobra znajomość tematu pozwalają na osiąganie dobrych efektów swej pracy. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się reklama w internecie oraz oryginalne sposoby marketingu, w tym marketingu szeptanego i czarnego public relations. To niezwykle ciekawa gałą nauki, godna zgłębienia nawet bez potrzeby, a z czystej ciekawości.
Tagi: specjaliści, sprzedaż, sprzedaż. zakupy, stanowisko marketingowca, szukanie pracy, wykształcenie, zarobki w marketingu, zarobki w reklamie
Jeden komentarz
Pierwszyoboz
Marketing, pomimo różnego rodzaju zmian nazwy, jest bardzo ważna i istotna.