Charakterystyka pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu

marketing

marketingJak wiadomo każdy kto podejmuje pracę liczy na dobre wynagrodzenie bez względu na to czy zajmuje się pracą umysłową czy fizyczną.  Niektóre stanowiska pracy oprócz umysłowego zaangażowania wymagają również kontaktów i współpracy z innymi ludźmi  i firmami. Takim właśnie stanowiskiem jest stanowisko specjalisty ds. marketingu.

Praca specjalisty ds. marketingu  polega w głównej mierze na realizowaniu planu marketingowe mającego na celu wypromowanie firmy. W tym celu musi on współpracować z wieloma osobami. W zależności od tego co obejmuje kampania marketingowa musi on współpracować z innymi marketingowcami, z handlowcami z grafikami i z osobami odpowiedzialnymi za finanse w firmie.

W zależności od wielkości firmy i wielkością prowadzonej kampanii marketingowej, specjalista ds. marketingu odpowiedzialny jest również za przeprowadzenie badań i analiz rynkowych, kontakt z mediami oraz kontakt i współpracę ze sponsorami.  Jak widać jest to stanowisko o bardzo szerokim zakresie i wymaga od osoby piastującej to stanowisko pracy dużego zaangażowania oraz dużej kreatywności.  Specjalista ds. marketingu to stanowisko wymagające pewnych cech charakteru. Przede wszystkim osoba pracująca musi wykazać się dobrą organizacją pracy oraz samodzielnością w wykonywaniu zadań.

Tagi: , ,

Zostaw komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *