Nie jest łatwo stworzyć coś z niczego. Dlatego właśnie ludzie tak bardzo podziwiają artystów, którym udało się stworzyć coś, czego nikt dotąd jeszcze nie wymyślił. Dlatego tak wielki sukces osiągają ludzie mediów, którzy zaczęli publikować rzeczy, jakie dotąd jeszcze nikomu się nie śniły.
Nowe, ciekawe pomysły bardzo pozytywnie są odbierane przez innych ludzi, dlatego też warto powalczyć nieco o to, by rozwijać własną kreatywność. Są różne psychologiczne i terapeutyczne sposoby na to, aby tę kreatywność pobudzać, bardzo często poprzez różne zabawy dla dzieci.
Co prawda kreatywność jest raczej cechą wrodzoną i trudno jest ją nabyć, jednak praca specjalisty marketingu będzie wymagała nie tylko świeżego spojrzenia na świat i umiejętności tworzenia nowych kampanii reklamowych. Będzie wymagała także stosowania się do reguł panujących w tej branży.
Kreatywność jest więc ważna, ale nie najważniejsza. Najważniejsze to umieć ją wykorzystać i trafić ze swoim pomysłem w odpowiednia lukę na rynku. Dzięki temu można odnieść prawdziwy marketingowy sukces. Za sukcesem największych koncernów często nie stoi jakość danego produktu, ale właśnie ludzie, którzy potrafili wypromować szerzej ów produkt i sprawić, by konsumenci zaczęli go pożądać!
Tagi: marketing praca, praca w marketingu, praca w reklamie, predyspozycje, specjalista ds. marketingu, umiejętności, wymagania