Każda firma chce by jej marketing był skuteczny. Poszukuje ku temu doskonałych pracowników, jednak nie zawsze daje im odpowiednie narzędzia. Pewną nowością na rynku jest współpraca na zasadzie outsourcingu. Podobnie jak niekoniecznie firmy chciały delegować szereg zadań pracownikom leasingowanym i firmom z zewnątrz tak tez niechętnie opierają się wobec współpracy online. Mimo wszystko zaczyna być to standardem w pracy w branży marketingu. Dobrych speców od reklamy jest stosunkowo niewielu, rzadko też firmy są w stanie utrzymać na stałe marketingowca kiedy pracy dla niego nie ma na cały etat przez cały rok, za to pojawiają się projekty sezonowe, okresowe. Wówczas praca na zlecenie, o dzieło jest idealnym rozwiązaniem. Minusem tego rozwiązania jest brak możliwości wdrożenia marketingowca w arkana firmy i czasem nius\anse mające znaczenie dla marketingu, konkurencji i efektywności. Niemniej współpracując stale z jedną agencją marketingową można ten problem z minimalizować a nawet wyeliminować zupełnie po odpowiednio długim czasie współpracy.
Tagi: agencje reklamowe, badania rynku, działalnośc gospodarcza, praca w mediach, praca w reklamie